Splošni pogoji poslovanja

1. SPLOŠNO

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno stranjo tae-morei.si (v nadaljevanju kot »spletna stran«) upravlja podjetje TAE MOREI, Dušanka Grahovac s.p. (v nadaljevanju kot »Trgovec«).

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne strani, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem storitev iz ponudbe spletne strani.

2. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki;
  • podatki o identiteti Trgovca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih storitev iz ponudbe spletne strani;
  • informacije o dostopnosti storitev iz ponudbe spletne strani;
  • način in pogoji izvršitve storitev, predvsem kraj in rok izvršitve;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne strani;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;

3. PONUDBA STORITEV, ROK IZVRŠITVE IN PREVZEM

Ponudba storitev na spletni strani se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.

Rok izvršitve storitev je določen ob vsakem naročilu posebej preko elektronske pošte. Uporabnik lahko ob oddaji naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema storitev:

  • na daljavo, kjer se storitev izvede preko spleta ali na drug dogovorjen način.
  • osebno na sedežu družbe.

4. NAČINI PLAČILA

Trgovec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa storitev iz spletne strani:

  • z direktnim Paypal plačilom;
  • s kreditno ali debetno kartico.

5. CENE

Vse cene na spletni strani so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Cene na spletni strani veljajo samo za elektronsko naročilo storitev prek spletne strani.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru, ko se cena storitve spremeni med obdelavo naročila, bo Trgovec:

  • uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo;
  • uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov.

6. POSTOPEK NAKUPA STORITVE

6.1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila.

6.2. Naročilo potrjeno Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri razpoložljivost naročenih storitev in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti izvršitve tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila Trgovec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku izvršitve storitve. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih storitev med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

7. KUPOPRODAJNA POGODBA

Trgovec uporabniku, ki kupi storitev iz spletne strani, izda račun v e-obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko Trgovec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Trgovca kot za uporabnika (kupca).

8. NAPAKE, ZAMENJAVA IN VRNITEV STORITVE

Če se dostavljene storitve razlikujejo od naročenih storitev (napačna storitev), kupec ali potrošnik vrne dostavljene storitve, Trgovec pa jih bo brezplačno nadomestil z ustreznimi. Trgovec krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih storitev.

Če dostavljene storitve ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih storitev (storitev z napako), mora kupec o tem obvestiti ponudnika v osmih dneh od datuma prejema storitve. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej podjetje Tae Morei v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico.

Družba Tae Morei ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko preteče šest mesecev, odkar je bila storitev izročena.

Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in družbi Tae Morei omogočiti, da stvar pregleda.

Potrošnik ali kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od le-te v dveh letih od oddaje obvestila o napaki zahtevati, da:

  • odpravi napako na storitvi ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • storitev z napako zamenja z novo brezhibno storitvijo ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik oz. kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih storitev, dela, prenosa in prevoza storitev, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.

9. STROŠKI VRAČILA IN DENARJA

Trgovec ima pravico, za vračilo storitev in denarja, zaračunati administrativne in transakcijske stroške.

10. FOTOGRAFIJE PREOBRAZB

Fotografije vseh preobrazb bodo javno izpostavljene, razen v primeru, če nam uporabnik predhodno pisno javi, da tega ne želi.

11. VARNOST

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

12. VARSTVO OTROK

Trgovec na spletni strani ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Trgovec na spletni strani ne ponuja prostega dostopa do storitev, ki so škodljive za otroke.

Trgovec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

13. POLITIKA ZASEBNOSTI

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna na spletni strani Tae-Morei.si.

14. ODGOVORNOST

Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovi spletni strani, vendar se lahko lastnosti storitev ali cena spremenijo tako hitro, da Trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. V takem primeru bo Trgovec uporabnika (kupca) obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.

Trgovec od trenutka izvedbe storitev dalje ne odgovarja za primere, ko pride do nezadovoljstva z izvedeno storitvijo, če je bila storitev izvedena v skladu s specifikacijami in dogovorom med Trgovcem in uporabnikom (kupcem).

15. PRITOŽBE, SPORI IN UPORABA PRAVA

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 031 73 22 33. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov info@tae-morei.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Trgovec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

16. SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih strani, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne strani Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani Tae-Morei.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo uporabo storitev, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic uporabe storitev se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči preklic.

Splošne pogoje poslovanja so bili posodobljeni dne: 1. junij 2024.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih izkušenj z našimi storitvami na Tae-Morei.si!